...

kvällen igår började skitbra men slutade på sjukhuset i linköping. allt va bra till typ 11 tror jag det var, hade inte direkt koll på tiden. ialla fall, så sprang jag ut för att jag inte kunde andas och hade panik. simon ringde mamma som kom och hämtade mig, om nån undrar så reagerar hon så som hon gjorde bara för att hon va skit rädd. i bilen på väg hem tillsammans med simon ringer hon en ambulans som kommer hem till oss och mamma och jag åker in till us. där sa dom att jag hade fått panikångest men ingen visste varför.. aja, nu mår jag ialla fall som vanligt, lite sliten bara menmen.
lägger ut bilder sen när jag har vart hos lisa och hämtat min kamera som gullet tog hand om :)
tack till alla som hjälpte mig igår och tack för en underbar kväll i början.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0