ojdå..

hej, har inte orkat/hunnit blogg på ett tag. i onsdags var vi med skolan i linköping och var på flygvapenmuseet och sen stan, köpte kläningen, sen skulle vi kollat på teater men den var inställd så vi åkte hem istället sen började jag på bildgrejer, så jävla jobbig! igår var jag hos simon hela dagen kom hem vid 8 då gick vi ut och powerwalkade mamma och jag, gick inte så bra, vi gick in i skogen gick ett tag sen såg vi vildsvin, as läskigt, sen gick vi vidare och och sen tog vägen slut. då ringde vi papi så kom han och hämtade oss! hade går tyå 7 km inne i skogen :o
aja, nu ska jag iallafall fixa mig och ikväll har jag ingen aning om vad som händer. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0