packar -.-

hej, har varit med emilia typ hela dagen, eller från 3 till 8 ialla fall. sen va jag tvungen att åka hem och packa och jag håller fortfarande på.. aja, snart klar tror jag. fick 1500 av mami oxå, tack!
vet inte om jag kommer blogga där uppe jag kommer ialla fall inte ha med min dator så vi får se ;)
helgen blir underbar.
torsdag: kommer dit 4 och sen blir det väl en fika nånstans och skit snack ;)
fredag: midsommar, ensamma i lägenheten och på kvällen blir det sushi, mycket mer har vi inte planerat..
lördag: chilldag, drar väl in til stan och shoppar?
söndag: GRÖNAN!
måndag: ingen aning än sålänge. blir väl stan och sen åker jag tillbaka till mjölby...
älskar dig gumman! hatar bara att du bor 25 mil ifrån mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0