hellooooooo :)

kom hem från simon för ett tag sen. idag har det typ vart as chill. kollat på hocki och efter första perioden kom synne. kolla klart på hockin och sen följa synne till station. juste lhc förlora med 3-2. dom suger! aja, på station ialla fall så tappa jag min mobil så den ligger i köket och torkar för tillfället och den är avstängd så det är meningslöst att försöka ringa mig. men efter station drog simon och jag till han och myste i hans säng :) sen hem. när man kommer hem ssitter mamma och pappa och kollar på resa, så nu är det oxå fixat. 10 augusti till alanya, awesome! :D
imorgon blir det prao. lite läskigt första dag och så där men det ska nog gå bra. aja, nu ska ialla fall jag sova, så godnatt! <3
lisa och jag i lofsdalen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0